Städdags

Nu äntligen kommer mina päron hem =) efter en tripp till Skagen över helgen. På vägen plockar de upp Zara o August. Så imorgon går vi på Skänninge Marken. Har skrivit en liten inköpslista på vad jag ska köpa. Hoppas jag hittar det bara :P bara vädret är bra, för de får absolut inte regna, o inte stekande sol heller.. För de har varit jätte bra väder nu i helgen. Så tycker det borde fortsätta =)

Nu ska jag ta o städa lite tills dom kommer hem, så de ser snyggt o prydligt ut när de kommer :P de kan ju inte se att jag har haft värsta festen :P hehe "blink"

Funderar även på om jag ska baka lite muffins till de kommer. Jag bakade på jobbet i fredags med ungdomarna, Personliga muffins, de fick själva välja vad de skulle vara i av jordgubbar, hallon, blåbär, Vit och vanligt choklad =) De var jätte gott, men vi har bara mörk choklad hemma, orkar inte handla ;) men jag kan ju alltid ta nyplockade hallon =) mums.. Aja vi får se vad jag orkar med ;)

Följ min blogg med bloglovin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0