sovmorgon

Jag hade visst sovmorgon idag :P aja gör inte så mkt, då kan jag ta de lugnt med allt :P var upp till frukosten som var vid 8. Gick tillbaka till mitt rum för att göra mig lite finare =)


Fastnade vid datorn, nu äntligen funkar internet, funkar jätte bra, hoppas att de fortsätter med att göra det =) Så jag kollade runt lite på kläder, tänkte beställa lite, men kom på att vi ska ju till Ullared på torsdag =) yheaaj ska bi så kul.. jag har skrivit en inköpslista så jag inte köper massor annat,


Idag börjar vävningen, så får se vad som vi ska göra.. tror de är en trasmatta av något slag.. Men får tänka positivt, jag har ju ändå textil också, så jag är glad för de =) bara allt börjar dra igång, så kommer man ju in it, hehe för de blev ju inte så mkt sytt i helgen, så kände att de är bättre när vi har börjat med allt, vet ju inte vilken plats i sysalen jag får ha, och de kan vara bättre att få den först, så jag sliper springa fram o tillbaka med mina sysaker.



Ha en bra dag.. kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0