skönhet

Ikväll är de mammas sista semester dag, imorgon börjar hon jobba inge, de "firade " vi med att gå ner till källaren " en restaurang :P" jag och pappa åt en hamburgartallrik men bearnaisesås, mamma åt fläskfilé med BBQ sås =). Mums så gått de var =)


Nu när jag kom hem så gjorde jag en beställning på lite skönhetsprodukter från
 Yves Rocher, jag måste ju hålla mig snygg och i form....
Har hittat en blogg som har jätte bra tips inom skönheten =) → ♥LAILA♥ ←


Undrar vad jag o pappzen hittar på då, De jag hoppas på är att få svar från min arbetsledare från mitt städjobb, o kanske tom svar från "andra året", men tror Teresa har kanske en till semester vecka, jag hoppas på att hon börjar på måndag =) så jag kan börja tänka på vad jag ska ha med mig o så...


Dagens låt:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0