myskväll

Hemma igen.. =) blev inte så mkt shopping fanns inte så mkt snyggt.. så de blev lite accessoarer..


Blir nog hemma kväll i kväll. 
De stor grillning på menyn i kväll =) 
får hitta någon bra film, och lite mys för mig själv framför tv´n..
 Så blire fest imorron istället..  Då kan jag göra de sista med packningen.. är i stort sätt klart.. hade tagit med mig två stora flyttlådor med sysaker och tyger.. tänkte kolla igenom lådorna för att de vad som fanns.. MASSOR som jag inte behövde insåg jag.. så mkt gick bort.. men det blev ändå två lådor.. :P:S hoppas allt får plats i bilen bara.. men min pappa är duktig på att packa så de löser sig..


Jag har fåt tillbaka min dator nu så nu kan jag lägga tillbaka all musik och bilder =) De kommer ju ta ett tag :P

Just nu lyssnar jag på bandit på webbradion och då kommer  Ebba Grön - Staten & Kapitalet och mamma börjar sjunga med i refrängen, blev jätte chockat att hon kunde den.. lite cool =) för er som känner min mamma då =)


Trevligt fortsatt kväll



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0