It´s time

Go kväll allihoppa!!


Dagen har gått jätte fort, tror de är för jag har skrattat så mkt idag.. somnade ganska skapligt igår och sov hela natten utan problem och vaknade pigg som en mört. Kommer inte ihåg senast jag sov så gott.. sov som en prinsessa =)


Så.. idag har jag färgat lite mer, tåg upp tepåsbadet och de blev jätte fina, kände de när jag satt och skrev en lapp till varje sak jag hade gjort, de skulle vara så kul att ta kort på hela processen, för att sen kunna göra om de senare elr för att spara i min portfolium.


Jag har varit jätte jätte duktig idag =) känner mig jätte stolt, idag var de lax till maten, jag åt den tyckte förvånansvärt att den var god, men lite stark elr kryddig som Sunna i min förra klass tycker att jag borde säga =) Sen till kvällsmaten var de bakad potatis med skagenröra, jag åt räkorna =) ^^ men sen när jag skulle hämta med röra så var den slut och de hade bara gott 20 min, på tiden asså vi har kvällsmat från 16:50-17:30 tio över var rökröran slut och alla hade ens inte kommit och ätit, tycker de var jätte dåligt, jag som tyckte om de med =) så jag fick köra de gamla viset med smör och kavar, jaa de är jätte gott =) fick Shelia att prova, hon tyckte de var gott =) 


Ikväll har jag & Shelia och Holly kollat på film, vi såg What happens in vegas oo de är så rolig o så bra i slutet =)


Festkommittén har även börjat, så de känns skönt, jag och en till är ordförande så då kommer de att bli bra planerat =), vi satt och spånade lite på första festen kom på lite men jag och Frida ska gå runt i klasserna i morgon och informera om att vi vill ha en från varje klass med, så de blir mer demokratiskt,


Snart har de gått en vecka i skolan, och de känns bra, men jag känner att jag vill komma igång, så jag tror de kan bli lite mkt sittandes i sysalen i helgen,


Fick en beställning på två kläder jag har gjort, en jacka och topp, de känns verkligen jätte kul, så de ska jag också göra, sen lilla Cim gumman ska få sin present snart också så den måste jag också börja på.. har börjat skissa lite men är inte riktigt nöjd än ;P men då har jag ändå lite att göra i helgen, så de känns skönt, så de inte blir att jag inte har någonting att göra.


Nu börjar mitt internet att strula igen, så de är nog dags att runda av, men ta en titt i morgon så blir jag glad =)


God natt dröm sött



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0