ingen ork

Första semester dagen och jag vaknade med huvudvärk, usch de är ingen bra början på semestern, igår vad jag hemma och bara slappade drack mkt vatten, så fattar inte varför jag har huvudvärk. Min aptit har försäg inte varit så bra på ett tag, kan kanske vara det :S Hoppas bara jag inte börjar bli sjuk , de har jag inte tid med.


Idag har jag egentligen massor att göra idag, men jag orkar inte ta tag i´t, ska städa, fixa i ordning mitt portfolium, plocka lite i rummet osv. men har ingen energi..


Ikväll är de måndagsklubben på schemat, men känner inte att jag är pepp för det :/ Men jag hoppas verkligen att jag börjar må lite bättre snart, hoppas på att jag kan bli lite pepp för det =)


Igår när jag var hos mormor & morfar fick jag fläskfilé gryta med hem odlade morötter :P och färskpotatis =)mm  yummie, efterrätten var jordgubbar, melon och glass :P Vi tog ett kopp kaffe på altanen, jätte härligt väder, men de var inte så soligt men varmt vare..


dagen låt:







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0