Hot or not

Just nu sitter jag här och dricker mitt te och lyssnar på lugna favoriter.  Just nu är det Jill Johnson - Jolene.


Många pratar och skriver om att de har fått bloggtorka jag känner helt tvärt om.. Känner att jag skriver mer än någonsin.. än vad jag har skrivit tidigare asså :P Har inte så mkt att göra nu så kollar runt på lite bloggar.. Många har börjat skolan i dag elr i går. Skönt att jag har några dagar kvar.. men f** va jag längtar.. träffa alla igen ♥


Idag när jag drack mitt kaffe fastnade jag vid tidningen som vi får.. "stod det om två bröder som har stilen boois. Stilen innebär att ha någon billig t-shirt och en dyrare tröja utanpå, stuprörsbyxor med 3-5 hårsnoddar på vristen (utanpå byxorna) och ett par dyra tygskor. Stod det.. "


Boois. De låter lite konstigt att gå runt med hårsnoddar vid vristen. Men om vissa tycker de är snyggt såå...
 jag själv skulle aldrig ha så.

Men de är ändå många som använder stilen.. de är massor ungdomar nere i Göteborg har jag sätt som går omkring med hårsnoddar så de kanske är den nya trenden :P elr kanske inte :P


Berätta vad du tycker om stilen??


Dagens låt:



ska läsa vidare i "Pappas flickor" nu =)
Natti Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0