Home sweet home

Nu äntligen sitter jag nere på mitt rum på skolan.. havsutsikt som jag önskade =) jag har t.o.m. ljusrosa målade väggar =) jag har de bästa rummet på skolan =) glömde o säga de.. jag har skolans finaste rum.. :P hihi.. ^^


Min kamera gick sönder idag.. råkade tappa den i marken .. woppsie . så päronen får lämna in den imorgon så kan inte ta bilder nu.. de får bli när jag får den.. hoppas de är snart bara.. för jag älskar den..


När jag först kom in till rummet med alla dessa väskor som jag hade med mig.. En stor hockeyväska, en reseväska, en mindre resväska, två kartonger med sysaker, sen lite små lådor med andra go saker i, tänkte jag hur kommer allt få plats.. men sen när jag hade packat upp allt.. känns de så tomt.. :P två hyllor i garderoben finns kvar.. så de känns skönt att ha lite plats om jag skulle inskaffa något.. men OM är väldigt stort.. =) "elr kanske inte" ;P


Fick reda av Magnus att vi ska åkta till Ullared om två veckor.. yheeej =) då blire inget onödigt utan bara lite mer förvaringslådor och sånt.. :P


Nu blire att göra i ordning lite för imorgon, se vad jag ska ha för kläder o så.. sen hoppa in i duschen o förhoppningsvis sova hela natten lång..


Just nu har jag inte internet på rummet men hoppas på det snart.. får låna skolans dator så länge..

Natti natti..



Kommentarer
Pappa

Tänk att det fanns så mycket skåp och lådor i rummet. Sov så gott !!

2009-08-23 @ 22:13:01
Carin

Kan man tänka sig döh =)

sov gott!!

2009-08-23 @ 22:21:37
URL: http://thaalins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0