Go morron

go morron =)


En vecka är nu avklarad redan och de kändes inte som att de var fredag igår, men de blev lite fest på kvällen på kobbarna, de var en rolig och mysig kväll, innan de kom för mkt folk.. För min del blev det en tidig kväll, kände att mina ben inte orkade hålla mig uppe, och nej jag var inte full, :P drack bara tre öl ;P (hände en ggn innan när jag skulle åka ner till skolan nu när vi började) så jag gick in till min istället, vet inte vad de kan vara, men de var ju inget allvarligt, kände bara läskigt när de började värka i knät men det var bra när ja vaknade,


Idag ska jag sätta min i sysalen lite efter lunch, nu ska jag bara slappa =)


Hoppas att internet blir bättre nästa vecka, har säkert provat i en kvart nu att logga in logga ut, men till slut funkade det.


Nu ska jag ta o kolla lite på film,


Hade gött så länge,  hörs snart pusspuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0