Flytt

3 dagar kvar tills söndag då jag flyttar till Göteborg

4 dagar kvar tills Måndag då Cim flyttar till Örebro

0 dagar kvar tills Mickiz & Mli flyttar till Kalmar


Kommer ihåg första ggn jag trötta dessa underbara personer..

Cim träffade jag genom Mli förra sommaren på en fest tror jag.. den började vi umgås..

Mli träffade jag genom Mickiz, Hon visade up sin flickvän på en fest :P


Mickiz träffa jag i maj för ca 8 år sen hon flyttade hit från sthlm, jag gick i 6:an och visste att vi skulle få en ny tjej till skolan, så jag förstår att de var hon, så jag gick fram till henne och sa hej. Frågade om hon viste vart hon skulle vara, sen pekade jag på hennes klassrum, sen på första rasten kom jag med mina tjejkompisar och vi satte oss på klätterställningen och pratade, jag tycker att bara vi pratade massor, så jag sa till alla ny får ni vara tysta, och alla kollade på Mickiz, hon blev så nervös och sa att jag inte vet vad jag ska säga, jag lyssnar gärna på er =) sen när de ringde in frågade jag om hon ville bli kompis med mig.. De är så kul att man kommer ihåg den tjejen som satt och läste bok i paviljong men sin lila trötta och svart glänsiga byxor, håret i en knut.. Nu har hon pösiga jeans, och kort hår.. så mkt man förändras under åren.. Jag vill ens inte tala om hur mkt jag har förändrats.. :P


Oo jag kommer sakna er.. var nära på att börja gråta i går när jag sa hej då till Mickiz o Mli,


De kommer att kännas tomt när man kommer vissa helger, och dessa människor inte är där,


Men på ett sätt är e bra att de flyttar ifrån. Så de inte blir fast här som många tyvärr har blivit tyvärr kanske är fel ord men jag kan aldrig tänka mig stanna kvar här, skaffa hus och familj, usch nej de är nästan min värsta mardröm.. Jag trivs inte i stan, de är bara så svårt att förstå hur andra kan göra det. Visst 30+ är en helt annan sak men ungdomar undra om dem verkligen trivs elr om de är rädda för att flytta ifrån allt. Finns många av de jag umgås med som bor kvar och jobbar i en fabrik.. undrar om de kommer att flytta någon ggn. ??:S:P





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0