200 elever

Första natten är avklarad och sov som en prinsessa =) gud vilken mjuk och härlig säng jag fick =) när klockan ringde i morse undrade jag vart jag var.. trodde jag vaknade upp i min egen säng först, för sängen står lika dant som i mitt rum, å de är jätte bra.. har väggen på samma sida.. =)


Idag rullade mer folk in på skolan och fylldes ganska snabbt dels min rumskompis Sanna,


Kl halv 12 var det lunch för oss spagetti med köttfärssås nomnom det var bra att de var gott.. Jag fick i min lite iallfall..


 Kl 1 hade de kära informations möte =)


Sen fick vi ännu mer information i klasserna så mkt mkt mkt information har de blivit idag.. ganksa mkt nytt men också gammalt.


Men annars har de gått bra idag.. Vi är 200 elever och 80 som bor på skolan.. Kanske 50 gamla elever så de känns skönt att de är lite gamla ansikten.


Snart är de dags för kvällsmat då blir de chilikassler och ris.. får vi hoppas att de smakar gott.. annars har jag alltid kvar min sallad.. :P


Tror jag ska ta o går ner till vattnet ett tag nu innan maten..

Tjing



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0