2 dar

Fredagen är här och i dag ska jag in till Motala och träffa mamzen, sen ska vi gå lite på stan tills pappa har slutat..


ser om jag hittar något fint som jag kanske kan ha ikväll elr i morgon :P Lite affärer jag måste gå in som H&M köpte lite smink som börjar ta slut..  Kicks nagellacket är helst slut och systemet de är ju fredag och partyyee .. apoteket får jag inte glömma viktigt viktigt.



Sista dagen jag vaknar av att grannen hamrar.. varje dag hela veckan har de kommit snickare som hamrar kl 7 på morgonen. Som tur kunde jag somna om trodde jag ja.. kl 8 igen sen 9 och de gick jag upp..


Sen när jag sitter ute så tänker man att de är ändå ganska bra att de har väkt mig. För nästa vecka börjar skolan och då är de upp och hoppa vid 7 så de är bra att lära sig nu så jag inte sover bort hela dagen..


2 dagar kvar tills jag flyttar



Kommentarer
sandra

vi måste träffas innan du flyttar! kan du i morgon (lördag)

puss

2009-08-21 @ 13:25:25
Carin

jag har tänkt hela tiden att jag ska höra av mig. men denna vecka hr jag packat och haft jätte mkt.. du har inte lust att komma till stan.. kan vi fest lite här =)

pusss

2009-08-21 @ 13:55:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0