13 timmar

Snart dags för partyee =)

Varit en härlig dag idag.. med sol och lite värme.. satte mig ute ett tag.. tänkte igenom om ajg hade fått med mig allt.. och kollade runt i trädgården lite..

städat och gårt fint i mitt rum så de ser snyggt ut när jag kommer hem nästa ggn.. :P
nu är de bara 13 timmar kvar tills de bär av mot skolan.. börjar bli lite nervös.. elr tror jag har varit de hela veckan.. har inte sovit elr ätit ordentligt.. så är någ ganska spänd.. hoppas de släpper när jag kommer ner..
Ikväll ska jag ut o ha kul.. hoppas på de iallfall =)

tror jag kan hinna med ett elr kanske två inlägg till innan jag åker.. men nu måste jag kila

Lyssnat mkt på denna låt ett tag nu.. så tänkte dela med mig =)
Dagens låt:



Ha en underbar trevlig fortsatt kväll
kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0