Öland

Nästa dag blev att åka till öland. Första blev att stanna på en keramikverkstad..
(klicka på bilderna så blir det större)
    
   

De hade även en affär men tyckte bättre om utsikten =)

   
 


Formpress i Färjstaden

   
   

Sedan blev det Cappellagården i Vickleby

   
   

   

I väntan på lunch..

   

PÅ väg mot Resmo krukmakeri

   

Det stora Alvaret
   


Sen blev det ett tråkigt konstmuseéum..

   ¨
   

SEN BÄR DET ÄNTLIGEN AV HEMMÅT TILL SVANEN
 

Sen var det ett ytterligare en konsthall vi skulle gå på,
 men de var lite svårt att förstå vad den handlade om

På kvällen var det jag, sunna, Amanda, Jenny och Anna som skulle laga mat,
Jag fick göra en egen soppa för jag ville inte ha lök och sånt i min.. Min blev jätte god =)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0