Krokier

I går kväll vid 22:43 gick vårat brandlarm igång. Jag hade precis somnat och vaknade upp för jag hörde en smäll, sen gick brandlarmet igång, mitt hjärta satt i halsgroppen.. Jag blev så jäkla rädd och sprang upp och ropade på Magdalena som sover i rummet brevid.. Så vi sprang ut.. Brandkåren kom efter 4 min och det var ju tur det.. Men det var då inte brand utan några som hade satt i gång det.. Jäkligt onödigt tycker jag, hade jätte svårt att somna efter det..

Idag ska vi ha krokir för första ggn, tycker det ska bli spännande men även läskigt, jag ska sitta och teckna av en naken tjej elr kille, men de går la bra hoppas jag..



Kommentarer
Zara

Hej syrran, kul att du har det så bra på skolan!!

Det är verkligen vackert där nere.

kram kram

2008-09-16 @ 10:09:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0