Ny start

jahopp nu sitter man här igen.. har inte skrivit på ett tag så tänkte att jag kunde ta mig lite tid till det :P

Vi har nu hållt på men mönsterkonstuktion ett tag nu har sytt en kjol, liv (topp) med en ärm, och nu håller jag på med byxor..

Har även gjort ett eget mönster till en kjol jag ska sy helt själv..:P Kanske kan se den när den är klart:P
Vi har även hållt på med siden-ull som jag gjorde en jätte fin lampa av.. men jag har inte hittat någon fot till lampan De borde finnas på någon loppis en gammal och fin:P..

Var på modevisning förre torsdagen fick mkt roliga ideér :P  kom även på att jag själv gjorde ett par byxor i lappteknik och har kvar dem så tänkte snygga till dem lite så KANSKE man kan använda dem :P

Här nere för övrigt händer inte mkt alls. allt är typ som vanligt.
ska börja med en ny diét som även min moder gör..  De heter LCHF vill ni veta mer så kolla morsans blogg  finns under länkar




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0