Mkt

Nu är det mkt som har hänt.. och inte hunnit med att skriva så mkt i bloggen men nu känner jag att jag har tid att sätta mig ner och skriva..


Nu ska vi se vart man ska börja någon stans :P hehe. Kan ju ta att börja med helgen


Den har inte vara så bra.. hela lördagen var jag sjuk så låg i sängen hela dagen och kollade på film.. Men på söndagen blev jag mkt piggare så jag, Sunna och Anna gick ut en sväng till en udde.. Hela promenaden tog 1 h 20 min.. De är riktigt bra.. försäg så stannade vi ganska mkt på väg till udde för jag ville ta massor med kort..:P


(Klicka på bilderna så blir de större)
   
   


Det blåste ganska mkt..:P
 



Denna vecka har vi en tema vecka med kommunikation och vi i min klass ska göra om våran sysal.. Det har varit mkt kul undertiden. Men en del saker svårt att komma överens om. T.ex. de ville ha ett par gardiner som jag inte tyckte om så jag fick måla en blomranka på väggen =) fast alla fick göra varsin blomma.

(klicka på bilderna så blir de större)

Före..

 
   
  

Fortsättning följer:P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0