Model

Idag ska jag ta modelbilder, wii

Blev bjuden av en tjej i min klass så jag och tre till i min klass ska ta bilder idag, Vi blir sminkade och stylade och fotograferade gratis =) 



Förövrigt så är jag hos min syster yster, och i går så träffade jag Ola en stund och gick och shoppade, hittade massor rea  kläder. Så jag ska förmodligen ha de på fototagningen. De kläderna jag tänkte ha gick ju inte bra för en viss person, men men,

Denna vecka i skolan har vi haft modelvecka, så måndag & tisdag skulpterade jag av en 84 årig dam som var ätte duktig och hade en fin kropp fast hon var så gammal, Torsdag & fredag jobbade jag med vaxbatik och tecknade av en man på 45+, Men det gick bra, jag ska bara vaxa av duken och sen färga skyggorna och det han sitter på.. Sen är den klar, Kan ni kanske få se hur den blev om jag är nöjd =)..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0