Länge sen

Nu är det länge sen jag skrev i bloggen, 6 dagar sen om man ska vara exakt, har inte haft så mkt tid, men jag måste ta mig tid att skriva i bloggen känner jag, nästan varje dag, blir lite mer roligare då =)..


Samtigit nu som jag kommer på vad jag kan skriva så sitter jag med mammas blogg och kollar, den videon hon har där måste ni bara se, den är så bra, men usch vad jag grät..

Ja jag är kanske lite känslig, men jag älskar lejon (I will always love you )


Det som händer i skolan nu är ganska mkt..


Teater i varberg

Smycketillverkning

Femkamp

Jazzkonsert

Papparkakshusded delas ut

1:advent firande (Var med i kören och sjöng )

Krona och Krans (Ska ha en utställning i Kunsbacka i April)

Vernissage

Ljusstöpning

Ullared

Julpynta skolan

Julstuga

Luciafirande

Julgodistillverkning

Julpyssel

Glitter och Glamourfest för T3

AVSLUTNIGN


Så de är mkt att hänga med på..


Sen förra veckan var jag ju på modelfotografering, Det gick jätte bra, har bilderna och allt, ska lägga ut några av de bilderna jag har, när jag har min rätta datorn, har min rumskompisdator för min egen dator går inte att starta förstår inte vad det är för fel på den.. men men.. får trixa med den när jag är hemma under lovet..


NU kommer min älskade Ola snart så jag måste piffa till mig lite.. hhe nee jag ska städa lite, har tvättat i dag och när inte torktumlaren fungerar och knapt inte tårkskåpen så blir man lite lack så då fick lite kläder torka i mitt rum, och de kan inte ligga frame :P



Hade göttans kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0