Utamaning

För 5 år sedan
2003.. Gick jag i 8:an, första Seriösa förhållandet. Fyllde 14 år =)  

För 3 år sedan
Börja Barn & Fritidsprogrammet, hade ett förhållande i 8 månader.

Körde 4 hjulig och red på islandshäst som jag aldrig har gjort, har bara ridit på "vanliga" hästar.


För 1 år sedan
Fyllde 18 år  =) PUBBEN


För 3 månader sedan
Februari, Alla hjärtans dag som jag tillbringade på min praktikplats och jag har inte haft någon bättre praktikplats än den, Vill nog jobba som de på helger när man blir lite äldre.


Igår
Var jag och simmade med Rosanna och sen gick vi och mötte Nikke och Emmi träffade även Jimmie sedan =)


Idag
Var i skolan och hade föreläsning om Arbetsmiljö och säkerhet, mkt intressant.  Sen hade vi Svenska gick igenom de vi ska ha till slutprovet i svenska B, slutade 12,15 min buss gick 12,20 så jag fick skjuts till bussen av hennes, mkt snällt, så jag kom med bussen. =) Så jag åkte hem och Städade för att Ricky skulle komma =) så jag träffade honom ett litet tag för han skulle prova flugan och mage saken. Sen i kväll blir de Fotbollsparty =)


Imorgon
Kolla på när Kussen går balen i staden =)

Sen blir det att plugga och slappa


Om 1 år
Förmodligen har jag gått en ett årig utbildning i Värnamo på textilakademin och slutar snart där, så blir det att söka vidare till Lärarutbildningen i Uppsala tror jag..



Då utmanar jag dem som vill, för Syrorna och Modern har redan gjort detta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0