Torsdag 15 maj

Nu har jag inte skrivit på ett tag, så tänkte att de måste vara dags.
De har varit så otroligt mkt i skolan nu, massor restprov och andra prov måste göras.

Klar med min tekanna och ett löv som är ett fat, jätte snyggt.
Tekannan gjorde mitt slutbetyg och det blev........ MVG..... tror jag =) hon sa de iallfall :P               
  Snygga eller hur?


 

image32image33image34



Helgen som varit var jag och päronen i Göteborg på Namngivning till syrans lilla baby.
De var mkt trevligt =) Helgen som kommer ska Ricky komma hit, min partner till balen förövrigt :P
Och på lördagen ska min kusin gå balen så då kan man ju tita lite och se hur de är och så :P


image30
Och MIN KLÄNNING ÄR KLAR, pappa ska åka och hämta den i dag =)
och i går hjälpte en kompis mig med frisyren till balen,
så allt kommer att bli klart, 24 maj så de är inte långt kvar =)



Tills nästa vecka i skolan har jag detta att göra :/


Måndag .- Svenska slutprov

                 - Hantverkstekniksprov ?

                 - Redovisning om Zonterapi


Torsdag  - Betygsätts

                 -  Ord att förklara typ 90 ord :/



I kväll ska jag åka tillbaka till min skola för mamma och hennes elever har Stjärnkväll
så de ska mima lite och dansa, skulle egentligen sola med
Rosanna men de blir nog lite för sent så vi får ta det i morron..
Ska även träffa Jimmie <3 i dag =)
Sen har man då fått sommarjobb =)
image31


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0