Studentveckan!!

Idag har jag mest ledig och degat i solen =) måste bli lite brun till studenten =)
sen ska jag äta och göra min i ordning för att vidare åka till Lollo =) för....

..... Nu börjar studentveckan, i kväll ska vi festa hos Lollo, blir grillning, kubbspel, Sing Star mm.

nu är de inte långt kvar,  nästa vecka:

Måndag är jag ledig =) fest hos Lollo =) och Harry´s                                                                   
Tisdag
Fotbollsturnering mellan 8-13 sen blir det Varamon sola och bada =) / Fest hos Anna även Harry´s =)
Onsdag Äta mat på Medevibrunn / Klä vagnen  fest hos Sara =) Syster & August kommer =) kanske även äldsta syrran & hennes man =)                                                             
Torsdag
står på STUDENTVAGNEN =)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0