Lördag 31 maj

Hejsan =)


Idag blir det att stor städa i mitt rum, i minsta lilla vrå. Så de blir snygg och fint tills systrarna kommer hem =)


Igår på första festen på Studentveckan med klassen blev succé =). Alla hade jätte trevligt, alla var glada och pratade, en började till och med gråta för hon ville inte lämna klassen, jag kommer verkligen att sakna klassen. De är min BÄSTA klass någonsin  

                                                     Hearts Glitters - MySpace Layouts, MySpace Graphics

Idag kollade jag posten och såg att mitt sommarschema hade kommit, så jag ska jobba 143 timmar under 8 veckor =) men är LEDIG 29 dagar av det. Men de blir nog bra, mer än att jag är lite besviken på lönen, fick mer förra sommaren och de var ett Pensionat typ vandrarhem fast med hotell standar. De jag ska jobba på nu är ett hotell mkt mkt fint sådant, så tycker de borde vara bättre lön, men jag får prata med dem sen.


Och i morron fyller lilla mamzen år =) så då kanske släkten kommer, vilket innebär, typ mormor och morfar, eller inte ens dom, man vet aldrig.


Ikväll är de Hawaii tema på Magget, för studenterna, många i min klass ska gå, men jag har inte pengar till det, men vill jätte gärna gå ändå, men tror jag skippar det för Emma & Tess från sthlm är ju här i stan och hälsar på, måste ju träffa dom, var så länge sen man träffade dem.



"Kärleken är inte att någon att leva med...

Utan kärlek är att hitta någon man inte kan leva utan.."
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0