Bal =)

Nu är de dags, vaknade kl 09,15 för att äta lite frukost först och sen
blir det att börja med frisyren, smink, naglar och sist klänning =)
Jag kommer att bli så fin =)


image36


I bilen till båten var jag jätte nervös, men de lugnade ner sig när jag kom närmre.

Kung Sverker fick jag och några till i klassen åka på, vi satte oss där uppe och tog vart sitt champanglas. Kollade ut över vattnet, tog typ 30 min att åka in till stan, men de var härligt att sitta på båten, sen gick vi av och började att gå i stan, vi gick tre varv runt torget, blev lite jobbigt, men de var så otrolig mkt folk. Vi kom in till Harry´s och då fick vi välkomstdrink sen satte vi oss och bara tog de lugnt, efter någon timme eller två tog vi kort, sen vid 7 var de dags att äta. Maten som vi fick var...

  

Förrätt  Räkröra med Parmashane skinka och en chilimuffins

Varmrätt Potatisgratäng oxfilé med feta ost och svarta oliver med rödvinsås med soltorkade tomater

 Dessert Choklasmouse med råa (något på F) körsbär



Jag åt räkor för första gånge, de smakade ingenting, men kanske kan bero på att jag var
hungrigsen att jag inte tänkte att de var räkor jag åt, men muffin som skulle smaka chili smakade j
ätte mkt dill, så den var inte så god,Varmrätten gick ganska bra att äta,
mer än att jag tog bort fetaosten och oliverna och att Micke fick min andra halva där all
fetaost och oliverna lågDesserten var jätte gå utan körsbären så den gick jätte bra
att få ner i magen.


Sen blev de två valser, men det var så otrolig trångt så jag och Ricky dansade inte.

Sen blev det att sitta ute på altanen hela kvällen, och vi drack lite, jag köpte en Rosa pantern för första ggn, och den var jätte jätte god =). Ricky hade jätte skoskav, lånade ju pappas skor. Men jag pratade jätte mkt med en gammal klasskompis, de var jätte kul.



Så fin blev jag =)

Gjorde hela frisyren själ, mamma
satte bara i rosorna och de vinröda klämmorna



Sjöjungfru, Isprincessa, Snövit och Askkungen


Vi på båten =)


Vi två hade samma sömmerska, ett STROT TACK TILL HENNE =)


Klasskompis och kavaljer  även bordsparner


Partner och klasskompis även bordspartner



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0