Städdags...

Idag blir det att STOR städa rummet.. Packa ner allt jag inte vill ha framme, slänga, och att packa ner för att ta med mig till skolan..


Jag har nu bestämt mig för att jag ska gå i ÅSALöftadalens folkhögskola textila tekniker

Så jag flyttar den 23,24 Augusti för jag börjar den 25. De kommer att bli lite läskigt men ändå jätte kul och spännande..


Har ju inte skrivit så mkt på bloggen, men jag har varit sjuk, igen... förlorande lite för mkt vätska efter det varma sol vädret som varade inte alls så länge som väntat..


Men jag ska la gå och börja städa så jag blir klart med det..

                          

kramkram


 


 


Kommentarer
Emma

Kul att du har bestämt dig!

Det är lite läskigt att flytta med samtidigt en helt underbar känsla att få starta sitt eget.

LYCKA TILL!

kram Emma

2008-06-22 @ 20:42:40
URL: http://mitttittin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0