Pain...

Jeello


Nu är har äntligen första veckan gått på sommarjobbet. De känns skönt,. Har inte varit så mkt, men i dag var de fullt vi hade 105 gäster, så de blev att städa ganska mkt sängar, ont i ryggen hade jag när jag kom hem :/ men då lägger man sig ner i sängen och kollar på the Tribe som är den bästa serien. Barnserie men den är jätte bra :P






Igår var jag på Vätternfestivalen, och de var as kul, träffade massor med roligt folk som jag inte har träffat på jätte länge, De som sålde biljetter hade ett jätte fint halsband som Emmi ville ha, hon försökte få honom att ge de till henne, men han ville inte, sen sa hon att jag skulle försöka och jag sa bara hej, och frågade om jag kunde få hans halsband, då fick jag det =) hur enkelt som helst.. Jag är bäst =)

Mamma & Syrror, inget hände, hade tröja och jacka.. =) Är bara en charmig tjej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0