Kung Starby

Idag har jag jobbat två dagar utan av sommarjobbet jag har i år =) de är härligt.. får jag lite inkomst.. imorgon och på fredag är jag ledig, men hela helgen och ungefär 4 helger framåt ska jag jobba, de känns inte så jätte kul, men jag sparar pengar, dricker inte lika mkt, jag får OB ännu mer pengar :D hehe.

Idag är de onsdag och de är nostalgi i dag :D som de är varje onsdag hela sommaren fram till slutet av Augusti.
Mår inte så bra, har lite ont i halsen och hostar.  men kan vara så att min astmamedicin börjar att fungera nu elr att jag inte har astma.. något är det.. Nu behöver du INTE bli orolig mamma. jag tar den och de är inget farligt med hostan.

Har massor kvar i rummet, vet inte när jag ska ta det, får ta de nu när jag är ledig om jag orkar :P de blir så mkt att både städa hemma och på jobbet.. visst jobbet har jag valt själv, men de är bra sommarjobb och halvt bra med betalningen. Hemma är ett måste..

Ett påstående.. Mamma är konstigt :D

hade göttans pöss





Kommentarer
Emma

Jag vet hur man ändrar headern, jag kan hjälpa dig när jag är hemma!

2008-06-25 @ 22:30:25
URL: http://mitttittin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0