Varbergstorg


Onsdagen blev det Varbergs torg, Där köpte jag en Navelpiercing. Sen åt vi mat på Harry´s Grillad kyklingfilé med pommes och bearnaisesås. Jätte gott =) 

 
                                                                                                                      
OBS.. Alkoholfri =)


Som efterrätt åt vi glass men vi satte oss vid kyrkbacken. De började småregna så vi började gå mot bilen,. Sen bara öste det ned.. Jag som tänkte bada.. Men vi åkte ut till Apelviken ändå och tog lite kort och så istället. De såg ganska kalls ut i vattnet.. Så då var de dags att åka hem.

 Till mamma =)


När jag kom hem till lilla staden så gick jag till Cim och vi gick till Sara och festade lite.. Men drack ett glas vin och vatten. =) sant..


Sen när man kom hem på kvällen blev det några avsnitt av The Tribe =) ja jag tycker verkligen att de är bra..

Sen blev det natta kudden..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0