Sommarbränna

Nu har jag ju inte skrivit på länge men har haft så mkt att göra känns det som =)

Syrran och bebisen kom hit i helgen myst och gullat lite =)

Varit på Magget fredag, lördag & Måndag =) Alltid lika kul varje gång..


Fick liten present av Zara, ett par skor as häftiga skit snygga =) sen ett halsband som passar mig precis.. En Princesskrona =)


 Ja vad har man mer gjort.. Jaa jag har badat och solat massor. Har börjat fjälla lite på ena axeln. Men de är bara att smörja in med Aloe Vera så går det över direkt.. Jätte bra.


NU börjar även nedräkningen till flytten till Åsa. Ska bli så kul och spännande, men åndå lite nervöst.



Kommentarer
Emma

2008-07-29 @ 16:16:07
URL: http://mitt
Emma

När är det du flyttar till Åsa?

(du kan ju radera det förra meddelandet, blev något konstigt :))

Ha de bra! kram

2008-07-29 @ 16:17:38
URL: http://mitttittin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0