Expresso House



Nu när jag sitter här så är jag inte i den vanliga staden utan i stor staden.. Är i Göteborg. =) de är mkt häligt.. Kom hit i går med pappa. Idag har de blivit shopping hela dagen :D åkte till stan vid 11 hugget och kom hem vid halv 9 =).. Fast v var på bio och såg Mamma Mia och den var såå bra.. Så jag ska verkligen ta och ladda ner den eller köpa för den vill jag se igen.. Den var nästan bäst, miljön var så mysig. Så n som vill se den gör det. Ni kommer inte att ångra er

Sen har vi fikat på Expresso house men egentligen var de inte det utan de hette Coneco eller något liknande men de var lika dant som Expresso house, lite dyrare kanske men de fanns Chai latte mmm så gott =) Sen åt vi på Jeansen Buffe hus tror jag det hette. Och där fanns de ta-själv.glass.. Fick ta hur mkt som helst, fanns jätte mkt olika strössel och topping =)
 

Men jag har shoppat: Två par jeans, två toppar, En väska, Ögonskudda och en bok :O jaa Carin har köpt en bok. Min kompis har första delen tror jag att de var, Den heter "mamma tror att jag är sjuk" den jag köpte heter "Säg inte det till någon". Men jag ska börja att läsa den snart. Men den låter jätte bra..


Min nyblivna stad ÅSA =)  

 Ica Maxi affär.. Parkeringen sysn bara..

En kiosk och lite affärer  

och en Pizzeria och Pubb

Fortsättningen följer....... =)

Kram på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0