9 kvar

Nu är julruchen över.. så nu är det nyår och sen min födelsedag =) hihi..
de är dom tre sakerna som är roligast över jullovet =) hehe..  
I morron ska jag och päronen kolla lite på födelsedagspresenter till mig :P 
för jag fyller ju 20 om 9 dagar ;) sen handla lite, för senare på kvällen kommer älskling hit =)
har saknat dig så grymt mkt.. Kommer verkligen bli kul att han kommer hit =)
Blir att fira nyår och min födelsedag tsm. sen bär det av till åsa igen..
Har saknat livet där nere, polarna och att kunna gå till sysalen och sätta sig och sy lite..
låter lite gammalmodigt men vadå, jag vill bli textillärare elr designer, då är det mkt vid symaskinen ;)  
en liten parentes bara =).

(klicka på bilderna för att de ska bli större)
  
   

 
en till parentes.. :P
Staffansbågen som är på sista bilden har min farfar har gjort med sina egna händer..
 Å han har inte bara gjort en utan han har gjort ett ganska stort antal till.. :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0