Julavslutning

I fredags den 19 så hade vi avslutning, och även avtackning till en lärare som har jobbat i 40 år på skolan.. Hon var min lärare i en termin bara men helt underbar på alla sätt. kommer sakna henne..

Först hade vi avslutning med alla estet linjerna i ateljen hos bildeleverna.. Där fick vi glögg och pepparkakor =) och gav marianne en present som vi alla hjälptes åt med.
Detta mina vänner är en klackmatta.. jätte fin.. & i mitten så står det

"konsten att undervisa är att veta hur man uppmuntrar"


Sen gick min klass och väv till våra klassrum och gav ännu en present..
Ett presentkort på en spabehandling =)

Det föll många tårar den dagen, både från mariannes och lite av mina kanske:P när hon skulle hålla ett tal och hon började lite så fick man lite blött i ögat,
sen när min Ola skulle åka. får ju inte träffa honom på jätte länge nu juh.. hoppas verkligen att han kommer att komma hit snart. saknar dig
 
nepp nu kommer min mormor & morfar så ska vara social nu..

kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0