Julklappar


Nu är det dags för julklappsönskingnar, så i år kan de vara lite bättre att önska sig saker..:P
elr kanske inte..
Men det jag vet nu är ganska mkt av förvaring av olika slag... Det kan behövas..

Hänganordning på vägg som man kan ha smycken mm på.. (IKEA 59 kr )
Lådor som jag kan ha alla mina tyger i, som jag kan ha under sängen men ändå snygga,
( transparant, finns på IKEA 10 kr)
Förvaringsfack (IKEA 60 kr helst någon färg (den på bilden))
En snygg tvättkorg som INTE är genomskinlig som kan ha i rummet och de ska se snyggt ut..
En byrå fast helst en smalare verison.. men helst 5 lådor.
Är alltid lika kul att få lite från höganäs till min samling, Svart och vitt om ni glömmer färgen..

Kankse ett presentkort på GINA TRICO =)

    


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0