Julklapp

För några dar sen så fick jag en tidig julklapp av ola.. Ett jätte fins armband,
men i paket låg en ring, så kan skojade lite med mig först.. blev lite nervös där, men sen tog han fram ett till och sa att det här är det riktiga.. och så här ser det ut..



På tal om julklappar, så är jag nästan klar med alla, har bara två kvar..

Idag har jag börjat packa lite smått som jag ska ha med mig hem.. Ävven stor städat i mitt rum och badrummet för det 'r checkning av städning imorron.. Men sista gick det jätte bra så det nu med =)

naa min lilla ola ligger i halsfluss och det inget kul, jag har ingen att pussa på.. men han får komma så fårt han blir frisk, för jag vill verkligen inte bli sjuk nu. så jag hoppas verkligen att han blir frisk snart..  en liten parentes bara =)

nepp nu blir det att sticka lite och kolla klart på filmen och sen krama kudden..

natti natti kramar


Kommentarer
Sandra

Va kul att du kommer hem snart, hoppas vi får tid att träffa varandra!

2008-12-15 @ 15:31:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0