fortsättning...

Sen blev det julbort med massor sortes mat =) jätte gott:P
kollade på kalle Anka som är en tradition på julafton, efter det blev det klappöppning och nu öppnade vi alla =)

de jag fick var : förvaringslåda =), förvarings häng sak, (finns säkert längre ner på sidan av de som jag önskade mig)
en portfolium som jag kan ha mina designade kläder i =), aqvarell pennor och massor med pengar =)

Efter klapp öppingen blev det GRÖT med en mandel i :P gissa vems om fick den då?? Jo jag =) hihi.. det finns många olika sägner om vad som händer när man får mandeln, vi har bara att man ska önska sig något, men en del har att man ska rimma, elr att man blir gift innan året är slut..
 blev lite film på kvällen.. sen krama kudden =).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0