Första ggn

Idag blev det att åka till GE - KÅS och det var första ggn för mig, men det var riktigt kul, köpte lite smått och gått. Det skulle igentligen vara så att jag åkte dit för att inte köpa något, för att lära mig handskas med ekomonin, men sen så har jag en så älskvärd mor och hon sa att jag fick handla för 100 kr så det jag köpte gick på 150 kr, och det var inte mkt bra för att åka till ett sånt billigt ställe, Det blev lite julklappar men även lite till mig.

btw.. Det var snö och mysigt när vi kom dit, men lite för mkt blask.. så blev lite blöt om fötterna...

   

Det som blev köpt var..  Chokladkalender, Snäckor, Hairspray filmen, tvättpåse, tandborste, Nagelackborttagning, Fonddetein och en bobbyspray. Men först hade jag tänkt köpte lite mer, men jag rensade krogen ett antal ggn.. Så ni ska vara stålta över mig.. =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0