Textila tekniker

Usch vad det regnar ute. Inget kul, men de är ett perfekt väder för att städa, jag har egentligen städat klart rummet, och kollat vilka kläder och saker jag ska ha med mig när jag flyttar. Blev en hel del, men får ta med mig lite i omgångar ner dit. Imorron är jag ledig så det blir måndagsklubben i kväll =) härligt härligt..Men de är så svårt att välja kläder. Hängde med några kompisar för de skulle kolla kläder tills i kväll, men jag hittade inte ett ända dugg, jo jag hittade en sån härligt och skön överdragströja som jag ska köpa när det blir löning.


Så nu vet jag inte vad jag ska ha på sig, så jag få ta fram lite olika och sen kanske sätta mig vid symaskinen och sy om lite. Nu när jag ska gå textila tekniker så borde
det nog vara passande.. Hoppas bara att de går bra, men de borde det göra =)


Skulle vara kul och veta vilka mer som ska gå textila tekniker så jag vet lite vilka jag kommer i samma klass med. Men men de får la bli en överraskning..


Ska nog tänka på refrängen nu, men hade göttans. kramkram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0