Nu har de börjat =)

Nu har jag äntligen kommit till skolan och de är såååå fin =) kommer verkligen trivas.. alla är olika så de kommer att bli spännande =) jätte fins rum har jag men havsutsikt =) perfekt för mig som kommer från en liten insjöstad =)
Bilder kommer att komma senare.. De lovar jag och de kommer bli så trevligt att se hur jag bor nu =) hehe

Dagen har varit bra.. börjar med att jag sov hos min syster var jätte nervös när jag skulle åka ner till skolan.. men de gick över när vi stannade och började att packa ur..
mycket information jätte mkt.. men som tur är det så får man mycket på papper så kommer man ihåg det :P

Nu blir det att sova första natten på internaten.. så.. natti natti :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0