Löftadalens folkhögskola

Idag har de blivit ännu mer packning. Fick ett brev från skolan att vi skulle ta med oss liggunderlag och sovsäck. Så vi skulle ut och kampa lite & lära känna alla.. så roligt de kommer att bli.. =)

När jag skulle hämta sovsäcken och liggunderlaget så kom jag på att jag har en större väska. Så började leta efter den och hittade den. Men när jag kom tillbaka till mitt rum så log det en stor spindel på golvet. Fick rysningar i kroppen ville bara ropa på pappa som kunde ta bort den, men jag fick göra de själv, så jag tog en flaska som var tom och tog öppningen över spindel som tur var så kröp spindeln in där så jag satte på korken och tömde ut den över toaletten och spolade.. så den kommer inte bekymra mig med :p.


Åkte även in till Motala för att handla lite smått till flytten men de jag handlade var hårspray och tröjan 
lika dan färg och allt =) jätte snygg

 

Efter det gick jag till Cim och där var Mli och Mickiz också =) de var kuligt.. så vi kollade på mitt liv som popstjärna en bra film :P


Nu blir de la att sova.. Har en dag i morgon också. Natti natti som mormor alltid brukade säga.^^

.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0