Inget är som man tänkt

Idag blev det inte som tänkt... skulle ju åkt till Göteborg i dag men de blev inte så.. Fick ligga till sängs ett bra tag. Fick dricka lite chai te och sova ett par timmar så mådde jag lite bättre. så jag och pappa bestämde att vi skulle åka i morron tidigt på morronen istället.


Nu jag har äntligen packat klart.. det blev 7 väskor att ta med till skolan :P hehe...


I går hade jag "sista" kvällen med kompisarna. Blev ganska lyckad.. Men när jag skulle gå hem så blev det många tårar som föll, nu förstår jag att jag kommer bli saknad. 


Nepp nu blir det natta kudden lite. Så natti natti kramar





Kommentarer
Amanda

Skulle du vilja få hem presentkort från hm gratis i brevlådan, bara genom att enkelt samla poäng? Då tycker jag att du ska klicka dig in här och bli medlem:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=128



Ha en bra kväll:)

2008-08-23 @ 21:18:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0