gammalt vis

dag 4 är påbörjad och nästan slut.. idag har vi varit i kungsbacka och lyssnat på två som pratade om hur papper kom till.. lite spännande men höll nästan på att somna där.. när vi väntade på att vi fick gå in så tog jag, sabina och Pia en sväng i kungsmässan och hittade lite små kläder.. men vi bestämde att vi alla skulle åka in igen sedan på söndag.. =) de har expresso house där och de är sååå bra.. !!!!. 
det var bara en parentes men tillbaka till pappret :P det låg i kulturhuset fyren fick vi en föreläsning på ca 1 h 45 min de var tröttsamt att sitta där men sen fick vi en lite paus så gick vi ner till fiket och jag köpte en elefans i choklad som ser även ut som racerbil :P hehe.. sen gick vi upp i en konsthall som var en utställning av olika skulpturer av papper..



lite coolt faktiskt. dessa kronor elr vad de ska föreställe är gjort av träd som blir papper på gammalt sätt..

kramkram


Kommentarer
Emma

Det var jag som skrev om snigelposten. Namnet föll visst bort!

KRAM Emma

2008-08-28 @ 22:12:55
URL: http://mitttittin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0