andra dagen...

Andra dagen har nu gått.. inatt kunde jag inte sova så bra.. vaknade jätte mkt sen vid 11 tiden på kvällen satte några igång mickron så då kunde jag inte somna. de kan ju ta lite tid innan man kommer in i allt men de borde jag nog göra snart. så får hoppas att jag kan sova i natt.. sen var de jätte varm men nu i natt får jag ha öppnet fönster.. hoppas på att de blir svalare bara:P
idag på textila tekniker broderade vi en namnskylt som vi ska ha på oss så alla lär sig varandras namn :P sen fick vi knyta garn som vi ska ha till växtfärgningen som vi ska göra på torsdag.. kommer bli spännande för de har jag aldrig gjort förut.
Vi skulle ju igentligen åkt på läger till ett ställe och sova i militärtält men de blev inte så för de späregnar här nere.. så vi åker dit up över dan bara och går och leker lite.. så ikväll blir det filmkväll vet inte vad det blir för film men hoppas att den är bra:P
nu är de dag för kvällsmat. så  fortsättningen följer.. :P
kramar


Kommentarer
Anonym

Önskar dig alla lycka till!

Det är såå härligt att flytta och börja plugga.

Kan du maila mig om du har någon snigelpostadress.

KRAM

2008-08-26 @ 20:45:24
Kerstin

Hej Carin!



Kommentaren om snigelpostadress har inte jag skrivit.



/Kerstin

2008-08-27 @ 07:34:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0