Valborg

Då var de valborg =)
Var med på gympan i dag. Det var elevlektion, lekte jackpot, Kinesiskamuren och 1 2 3 de var kul, men de var lite svårt att prestera sitt bästa när man kanske har astma och får pip andning. Men man får lära sig hur det är.


När jag står och väntar på bussen kommer den 15 min senare, den är de proppfullt på bussen så de var tur att jag fick en sittplats.

Sen är man äntligen hemma. Så nu ska jag göra mig i ordning lite till kvällen.

Ska ju grilla med några polare och kanske tar ett glas vin. =)

Nu när mamma läser detta blir hon säkert inte glad, men ett glas skadar inte.

Nepp nu ska jag gå och piffa till mig lite


Hoppas alla får de kul ikväll och don´t drink and drive

image29


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0