Torsdag 17 april

Halloj
image9
Pluggar jag svenska igen när det är fins väder ute.. Sen har jag ett till prov i morron om Mental träning, vet inte hur jag ska göra, funderar på att skolka :/ men det är inte bra. så jag får ta och tracka mig igenom allt. kanske =)

Annars i dag då. Inte mycket, har haft keramik och glas tog sovmorron så kom lite senare men läraren sa inget om det, för jag ligger så bra till iallfall =) men jag började på min tekanna så vi får se hur den blir..

Samhällsprov, var ganska svårt, var ju att man skulle räkta ut hur mkt en person skulle betla per månad och hur många år. Det var mest matta i det tyckte jag, men hoppas att jag samlar ihop några poäng =)

Religionen  fick vi i uppgift att skriva om ett mäcktigt hus elr människor i en stad =)
Jag och 3 till tog Hospitalmuseét, det kan vara spännande när min farfar jobbade med sånt så jag kanske man fråga pappzen om han vet något som farfar berättade.  
image10



 Sen får man se vad som händer =) hoppas att man kan få gå ut lite, kanske kan springa mer till sjön, får man lite träning sammtidigt =)







Kommentarer
Emma

Vad är det en storasyrra hör .. jag tog sovmorgon!!!
Gör man så nu för tiden ... mina elever tillåts inte göra så. Skärpning syrran!
*kram*

2008-04-17 @ 18:12:52
URL: http://mitttittin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0