Tisdag 29 April

Hejsan!


I morse var jag jätte glad vet inte vad de var med mig, men var ovanligt glad. Så jag vaknade nog på rätt sida =)

Åkte till skolan, de kom 4 människor och pratade om vad de jobbar med, och en pluggade på distans. Berättade lite om det hur det går till att söka jobb, och hur lönen är och lite allmänt,

Sen hade vi samhäll igen =) de börjar bli riktigt kul för våran lärare har med sig en praktikant som är lite söt. När han skulle öppna en datasal till mig och en till, så sa han att de blåser ute =), var lite roligt =) hehe..



image26image27



Sist på dagen hade vi Keramik och glas, blev klar med min mugg, och jag glaserade min tekanna, fick även ta hem min flaska som vi smälte lite och mina glaspärlor som jag har gjort helt själv. Tyckte de blev jätte fina.. Hade även betyg snack, jag har ett  STARKT VG men om jag gör tekannan wow så kommer jag få MVG så de gäller att tänka som läraren när jag gör den för hon tycker om lite speciella saker som vi inte tycker är de, så de kan nog bli svårt, men de funkar för mig. Jag är bäst på de =)


Sen kommer man hem och pluggar lite och sen skriver upp vad jag ska göra fram över, de är inte så mkt men lite till nästa vecka, En religions uppgift som man ska göra om man vill ha mer betyg, sen en arbetsmiljö och säkerhet för vi hade ledigt från den lektionen i fredags. Och ett gympa prov, de kanske är lite svårt, men de kommer säkert image28att gå bra =)


Men nu när min moder och fader kommer hem ska jag gå till Jimmie =)

Carin is in love =)

** Kram Kram **





Kommentarer
Emmamma

Vilka fina saker!

Jag tänkte att jag tar med mig Guitar Hero hem till din student!
Ha de! kram

2008-04-29 @ 21:45:45
URL: http://mitttittin.blogg.se
Carin

Jaaa de blir jätte bra =) kram

2008-04-30 @ 15:36:15
URL: http://thaalins.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0