Tisdag 22 April

Varit en vanlig dag i skolan, redovisade om Nelson Mandela, gick jätte bra =)

Sista lektionen hade jag Keramik och Glas. De är så kul =) fixade till min tekanna,
den kommer att bli så snygg. Träffade Emmi, Nikke, Fijan och Thorson idag satt nere
 vid sjön ett tag, så gick kusinen Adam förbi, var lite märklig att se honom i staden =)
Kollade på Ugly Betty, Nu sitter jag hemma och väntar på att klockan ska bli 10, så ska jag
ta en sväng med Disa och möta Jimmie =) Imorgon har jag Nationellt prov i Svenska B
uppsattsdelen mellan 08,00-13,00 ganska länge så jag får ha med mig matsäck.
Längtar så mkt till fredag..


* Kramar *

image18



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0