Tisdag 15 april


Började inte fören 12,20 i dag men samhäll, gick igom lite inför provet, ska ha om Ekonimi usch inte kul, men de är mycket viktigt. sen hade jag Keramik och glas, gjöt jag en kopp som jag ska måla jätte fint sen =) logget har jag redan gjort, gjorde jag en ros uppepå och rosblad. kommer bild senare sen =)
Sen fick vi sluta 15 min tidigare så då åkte jag in till stan och mötte Rosanna så vi gick på stan och kollade på skor och kläder, hittade ett par jätte fina byxor till studenten på Vera Moda men Modern tyckte inte om dem så aa. kanske hittar något i göteborg när man åker dit =)
sen åkte jag hem och hjälpte mamma att laga mat, chockande va??:P men de är snat..
Så nu när jag har ätit ska jag träffa Emmi och vi ska kolla på hennes bror när han spelar handboll ska bli spännande.

Hade gött =)

image5


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0