Onsdag 23 April

Hallojsan

Började med Nationellt prov i Svenska B kl 8 jag satt och
image19skrev till 11, skrev om Sagans underbara värld, åkte hem  och la mig och solade lite =)  så jag är lite brun men de syns inte,  syns bara om man kollar på linjerna..  Somnade till och vaknade av att Skater kracksade för grannarnas katt var uppe i  trädet så jag fick ta på min kläder och försöka att ta ned katten men den hoppade ner självmant när jag ropade lite på den =)



 

image20


Här är då de skor jag tänkte ha på studenten
el ett par med lite mindre klack på,





Sen kavajen, men i vitt då..

image21


Men vad mer??,Linnebyxor, långa byxor, kjol eller klänning??
Hjälp mig systrarna



Kommentarer
Anonym

Såklart jag ska hjälpa! Vi har ju hela lördan på oss att shoppa i storstan.
kram

2008-04-23 @ 21:59:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0