Onsdag 16 april

Oj vad mycket det blev, men de är kul så läs på så får du se hur en STUDENT har det med pluggandet =)


Dagen har varit bra hittills, började 9,15 med gympa, men jag kan inte vara med:/ p.g.a.
 att jag nyss varit sjuk och har fått förbaskade utslag av medicinen jag åt då.
Så det är absolut inte kul. Jag börjar ju gilla gympan. För fjäska lite för läraren sen sista gångerna. 
Efter gympan hade vi lunch det var inget gått, vi fick blodpudding, usch!! :/ så jag köpte ett äpple istället så satte vi oss ute i solen, sedan hade vi klassråd med Janne flin hatar verkligen honom.
Sen fick vi äntligen sluta, kändes lite onödigt att åka in, men jag var tvungen att hämta
samhälls boken för jag har prov i morgon i Ekonomi fick jag reda på i går, så jag får läsa i genom ganska många sidor och hoppas att jag klarar det, men vår lärare är jätte bra och förstålig.
I väntan på stadsbussarna för jag är lat och inte orkar gå in till stan träffar jag
Jonte som jag inte pratat med på jätte länge så de var mycket kul.
Idag frågade även mickiz om jag ville kolla på film med henne, Mli och Sara och de är klart jag vill det,
så jag väntar på att mamma och pappa kan komma hem så kan man dra dit och slappa lite,
men ska plugga medans jag väntar. Här får ingen dötid gå =)
Tills på fredag ska vi skriva vad vi ska "föreläsa" i 5 min till nationella i svenska B.
 Jag valde att ta texten Misären och en bild på Marilyn Manroe.
För misären handlar om hur vi helst vill läsa sånt som är sant, vi vill hellre läsa om en barns svåra uppväxt och misshandlade kvinnor och barn som blir våldtagna. Det är mycket sant,
Jag tycker det hellre är intressant att läsa sånt som är sant. Man förstår mer då.
Och Marilyn Manroe var det mycket prat om hur hon dog, om det var själmord,
överdos eller om hon blev mördad. Så vi får se hur det går på fredag. Men hoppas att de går bra.
Det är ju Jens vi har i det och jag är ju Ängeln i klassen genom att mina syskon var så duktiga.
Så de är jätte bra att ha större syskon som är duktiga =)



image7


ha de göttans *Kramkram*
 


Kommentarer
Emma

Härligt att höra ... bra att vi kunde hjälpa dig på så vis! Mycket att göra innan studenten?!
kram och Lycka till!

2008-04-16 @ 16:20:18
URL: http://mitttittin.blogg.se
Carin

Jo de är ju det :/ men de är snart över. betyden ska sättas den 23 maj så de är bara att köra sista månaden =)
kram

2008-04-16 @ 17:21:29
URL: http://thaalins.blogg.se
Zara

Hej fin blogg, nu e de visst bara jag kvar så jag får nog fixa till en snart...
Ja hälsa till de gamla lärarna...

kram kram

2008-04-16 @ 21:25:35
Leo

Nybadad tonåring, jag vädrar vår i luften.....

2008-04-17 @ 13:45:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0