Måndag 28 April

Måndag igen, den segaste dagen i veckan. Börjar morgonen med Hantverksteknik,
blev klar med min ram som jag har en spegel och ljus runt om =) sen fick jag ta hem
mina äggkoppar som jag har gjort och en hjärtkrok, sett en nyckelring som
jag har gjutit i tenn. Har svenska och samhäll sen Ledarskap inom lek och idrott, inget r
olig att berätta om. Sen kommer jag hem och är jätte duktig och städar mitt rum och
 badrummet och dammsuger undervåningen. Sen möter jag Rosanna går upp
till Adam och Jimmie =)Jimmie fick ett hjärta som ser ut som en blomma, i rosa.
Den var jätte fin, hoppas att han blev glad av den.

Visst är dem snygga?? =)

image24image25



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0